Translate

miercuri, 23 octombrie 2013

Duelul inegal cu moatea si neputinta.

Perspectivele unui nou inceput.



Iar mi s-a intentat razboi. In 5 ani de zile nu am reusit sa semnez pe termen lung un tratat de pace cu acest cel mai agresiv tip de tumora cerebrala.
Perspectivele sunt sumbre.
Iar ma vad angrenata, rapita fortat de fortele beligerante “cancerigene”, dupa vara “ normala” pe care am avut-o, cu operatia de cranioplastie efectuata, cel mai bun lucru care mi s-a intamplat in ultimii ani.
Am retrogradat, dar vreau sa cred k o sa fie un nou inceput, si ca o sa mai am puterea de a ma regenera din propria cenusa. Pariez totul pe o carte. Potul e urias.

Dupa fiecare operatie este ca de Revelion cad spui ca:” anul acesta o sa fie mult mai bun”.
Vreau sa cred k dupa aceasta a 6-a operatie lucrurile se vor aseza pe fagasul normal si nu vor mai exista surprize atat de dese. Sper sa mai pot fi salvata desi a trecut atat de mult de cand trebuia sa fiu operata, existand riscul ca in timpul acesta tumora sa se extinda si sa nu mai poata fi inlaturata in conditii de siguranta, tumora care si in urma cu trei saptamani cand a fost depistata era foarte mare si greu de inlaturat. Cateodata refuz sa ma mai gandesc si sa disec, fiind halucinant ce se intampla acolo la propriu. Ma las in voia Domnului si incerc sa ma incred in dibacia medicilor care vor face tot ce e omenesc posibil ca sa ma salveze.
Tumora este extinsa pe mai multi lobi din care este imposibil sa se extirpe100%, dar se incearca inlaturarea a cat mai mult, cu riscuri mari. Apoi, in functie de ce ramane se trece la intocmirea schemei de radio si chmioterapie pentru eficientizarea tratamentului.
Sunt increzatoare si nu imi este teama de efectele interventiilor, cat imi este teama ca nu pot ajunge sa ma tratez corespunzator in timp util.
Sunt constransa de atatia factori: timp si bani. Incertitudinea te macina.
Am strans pana acum aproape 15 000 euro, asa storsi din toate conturile, dar inca nu am nicio sansa sa ma operez. Tin sa multumesc tuturor celor ceau contribuit la strangerea acestui inceput. Pic cu pic poate da Domnul si plecam.
Operatia propriu-zisa este 27 000 euro,un pic mai scumpa decat cea din iarna intrucat implica alte riscuri, plus costurile tratamentelor de radio si chimio terapie. Fara 50 000 de euro nu putem pleca, sa fim siguri ca nu vom ramane pe acolo in imposibilitatea achitarii facturilor. Efantasmagoric sa speri la asa ceva, dar o sansa trebuie sa existe undeva.
Ma rog sa ma tina Dumnezeu pe linia de plutire sa mai pot astepta strangerea sumei integrale, sa ne putem programa.
Oricum, ma simt din ce in ce mai rau si chiar daca incerc sa ies zilnic in oras la o scurtaplimbare cu mama , pentru a nu cadea la pat, fac eforturi uriase. Sunt foarte descentrata si din cauza presiunii exercitate de tumora imi coordonez tare greu miscarile. Cum am ma zis, nu sunt nici moarta, nici vie. Astept resuscitarea. Ma scurg pe zi ce trece. Mi-e tot ma greu sa mai astept, fizic vorbind in primul rand.

 Cont BRD
RON: RO43BRDE230SV25479242300
EUR: RO39BRDE230SV25479322300
USD: RO35BRDE230SV25479402300
Pentru a se depunde din strainatate este  necesar si codul SWIFT si adesa bancii:
Titular cont: Aron Alexandra – Daniela , BRD filiala Slobozia.
*** Codul SWIFT este: BRDEROBUXXX si este necesara si adresa bancii : BRD, agentia Matei Basarab, Slobozia, b-dul. Matei Basarab, nr.57, parter, jud. Ialomita.



4 comentarii:

  1. Buna, te rog mult de tot contacteaza-ma cat poti de repede, chiar maine dc vezi mesajul in timp util.Un domn al carui tata a fost operat la inceputul anului cunoaste si chirurgi foarbe buni si iti poate pov cum a reusit sa efectueze operatia fara sa recurga la clinici cu costuri enorme,pls suna-ma cand vezi mesajul-Camelia 0732139662

    RăspundețiȘtergere
  2. Roaga-te pentru pacea sufletului si bucura-te ca poate in curind il vei vedea pe Dumnezeu si vei fi alaturi de El!
    Eu iti doresc sa traiesti multi ani pe pamant asa cum speri si tu, dar nu uita, adevarata viata incepe abia dupa....de fapt crd ca viata asta de pe pamant este doar o calatorie, o pregatire pentru marea intalnire cu Dumnezeu! Indiferent ce se va intampla, tu fi mereu aproape de El!

    RăspundețiȘtergere
  3. DACA ESTI IN PLANUL LUI DUMNEZEU SA TRAIESTI,SI CREZI IN CREATORUL NOSTRU,VEI VEDEA CIT DE CURIND O SA-TISE DESCHIDA O USA DE BINEFACERE SI CU SIGURANTA VEI REUSI,ROAGATE NEINCETAT CERINDUI DOMNULUI NOSTRU ISUS SA MIJLOCEASCA LA CREATORUL NOSTRU PENTRU VIATA TA,

    RăspundețiȘtergere