Translate

joi, 3 octombrie 2013






Viata ca o prada
 
E NEVOIE DE A 6-A OPERATIE

Duminica 29. 09.20, am plecat dupa 5 luni la control in Turcia, cu o luna mai devreme din cauza unor dureri de cap foarte puternice, desi la ultimul RMN facut nu se mai observase pic de tumora.

Nu am vrut sa cred ce e mai rau, dar s-a adeverit din nou cel mai negru cosmar al meu: TUMORA A RECIDIVAT VIOLENT. Trebuie efectuata o a 6-a operatie urgent. Am plecat acasa de cum am aflat, intrucat nu aveam banii necesari internarii si tratamentelor.



Operatia este singura mea sansa, dupa care trebuie atacat cu tratamentele de radio si chimioterapie exact ca in 2009 cand, fiind in metastaza acolo m-au salvat cu schema asta de tratament.



Cel mai grav esteca ni s-a dat ultimatum si trebuie sa ajungem cel tarziu in 2 saptamani ca altfel nu mai garanteaza pt viata mea preconizandu-se tot o metastaza, celulele inmultindu-se continuu. Este vina sistemului si s-a gresit de la prima operatie cand nu s-a administrat tratanentul necesar si s-a permis imprastierea celulelor canceroase pe suprafata creierului care acum recidiveaza cu violenta

Astfel, este cuprinsa de tumora, toata partea dreapta si zona frontala a creierului. Fiecare secunda a vietii mele costa extrem de mult, atat la propriu cat si la figurat.

Numai operatia propriu-zisa este 25 000 euo, plus citostaticele, spitalzarea etc., etc. In 2009 n-a ajuns totul la 70 000 euro, dar acum, avand in vedere ca au mai scazut preturile, vazandu-se starea materiala precara a pacientilor romani, majoritari acolo dupa turci, mai mult ca sigur o sa se ajunga la 40 000- 50 000 euro.

Pericolul si mai mare vine din partea tubului de dren pe care il am in stomac si care

dreneaza lichid cu celule canceroase in stomac, existand posibilitatea sa se imprastie cancerul in tot corpul. Deci trebuie sa ajung si maine daca se poate si pentru salvarea mea din ghearele mortii pe care o simt atat de aproape, am nevoie si de multa rugaciune asa ca va rog, macar sa va rugati pt mine asa cum ati mai facut-o si s-a dovedit a fi cu folos pana acum.

Mama e terminata, ii e frica e sigura ca o sa ma piarda, dar eu nu

nu vreau sa accept k nu o sa mai prind Anul Nou. Oricum daca o tin in ritmul asta e un lux atingerea varstei de 30 de ani si este extrem de frustrant sa stii k viata ta costa si ca nu poti face absolut nimic sa schimbi ipoteza problemei, problema venita intr-un moment in care te asteptai mai mutin, cand nu ma mai ocupam decat de recuperare, fiind convinsa ca tumora nu imi va da batai de cap, dorind sa intru pe un fagas normal, chiar considerand la un moment dat ca ar trebui sa redenumesc blogul socotindinpropriu titlul de “Vreau sa traiesc!!!”, dar viata ma face sa imi doresc in continuare cu disperare sa traiesc. A trai la mine a devenit un sport extrem, dar vreau si sper sa castig cursa.

,Se spune ca viata este un sir de inceputuri, dar de cate ori o poate lua un om de la capat!?

Norocul meu este ca acolo am gasit si medici buni si aparatura exceptionala de ultima generatie in care ma incred, plus nadejdea in Domnul care sper sa nu ma lase nici de data asta. Acest duo zic eu ca nu are cum sa nu functioneze.

Asa ca, sper ca pentru ultima data sa fiu nevoita sa cer un ajutor banesc din patea dumneavoastra.

Sunt aceleasi conturi de la BRD, pe care le-am avut si iarna trecuta:



Cont BRD

RON: RO43BRDE230SV25479242300

EUR: RO39BRDE230SV25479322300

USD: RO35BRDE230SV25479402300

  • Titular cont: Aron Alexandra – Daniela , BRD filiala Slobozia.







4 comentarii:

  1. nu te cunosc oersonal dar stiu ca tatal meu a fost coleg cu al tau la pentitenciar si parintii nostri se cunosc ! e infiorator ce se intampla cu tn si cutremurator totodata ! cunosc destul de bine povestea ta si am ramas impresionat profund de ceea ce se intampla ! parca toti banii din lume nu pot sa cumpere viata ! viata pe care Dumnezeu ne+a dat+o si tot el stie cand sa ne-o ia ! iti doresc din toata inima sa reusesti si de aceasta data cu tratamentul si poate vom vorbi aici cand vei implini 30 de ani !

    RăspundețiȘtergere
  2. Te rog trimite cateva randuri la adresa atasata despre problemele tale medicale si poate domnul doctor te va putea ajuta. Trebuie sa crezi si in minuni. Uneori ele isi fac aparitia. Adresa este asa cum o vezi :Dr.CatalinLuca@gmail.com. Sanatate !

    RăspundețiȘtergere
  3. E foarte important sa ai o gandire pozitiva in acest moment si sa elimini orice este negativ in jurul tau. Inclusiv tv si orice simti ca nu aduce un mesaj pozitiv in viata ta.
    Eu citesc acum "Cathrine Ponder -Dynamic-Laws-of-Prosperity", si aceasta carte ne invata cum sa gandim pozitiv, sa simtim binele si sa ne vindecam.
    Nu stiu cum percepi acest mod de a rezolva lucrurile dar nu strica sa incerci pe langa tratamentele obisnuite. Nu spun sa renunti la doctor si tratamente, acestea au rolul lor si sunt necesare. Spun doar ca poti incerca si aceasta varianta.
    Sa ne auzim cu bine pe blogul tau de Craciun!
    Daca nu gasesti cartea, imi poti scrie pe louiseundercover@ymail.com si ti-o trimit. Eu am doar varianta in engleza.
    Multa sanatate si toate cele bune in Calea Ta!

    RăspundețiȘtergere
  4. si noi trecem prin ce treci tu ,fetita frumoasa dar sa ai incredere in dumnezeu ca numai el ne poate ajuta,trebuie sa traiti caci sinteti tinere sa va bucurati de viata.

    RăspundețiȘtergere