Translate

luni, 17 decembrie 2012

Certitudini funebre



Nu cu sabia deasupra capului precum Damocles, ci cu ea in interiorul creierului. Sabie, butoi cu pulbere, bomba cu ceas, rezultatul este acelasi. Pericol imminent.

Previziunile funebre, despre care am scris data trecuta, s-au transformat azi in certitudini funebre.
Am primit oficial raspunsul din Turcia:
Trebuie efectuata URGENT operatia!!!!
Este vorba despre un rest tumoral, un chist plin cu lichid, invelit doar de o camasa foarte subtire.
Extrem de periculos!!:
Mi s-a explicat ca la orice zdruncinatura, chistul se poate fisura, iar consecinta imediata imi va fi fatala. Creierul poate fi inundat de acel lichid si nimeni nu ma va mai putea salva. Voi muri pe loc, instantaneu.
In momentul de fata o tumora obisnuita ar fi fost o solutie mult mai convenabila, pentru ca nu iti oferea o moarte atat de violenta.
As fi avut poate timp mai mult de actiune. Dar acum e contracronometru.
Inca nu am official costurile dar, o sa le postez de indata ce le primesc, dar cu siguranta totul o sa se ajunga la peste 25 000 euro.
O suma derizorie pentru unii, o suma uriasa pentru mine, care face diferenta dintre viata si moarte.
Cateva secunde nefaste, pot sterge 4 ani de chin in care m-am zbatut sa supravietuiesc. Nedrept!!!
Refuz sac red ca voi muri, si o sa ma lupt pana in ultima clipa.
Donatiile se pot depune in conturile urmatoare: 


Cont BRD
RON: RO43BRDE230SV25479242300
EUR: RO39BRDE230SV25479322300
USD: RO35BRDE230SV25479402300
·     Aron Alexandra – Daniela , BRD filiala Slobozia

Un comentariu:

  1. Am citit povestea asta și îmi reflectă , în afară de drama prin care treci de ceva timp și faptul că nu știm să fim recunoscători pentru starea bună de sănătate pe care o avem , unii dintre noi. Nu știu de ce , dar , simt că-ți pot fi de folos ( atât cât îmi permite intuiția , pe ea mă bazez ). Din câte remarc , se pare că oricât de bogată ai fi fost în această viață ,și oricâtă avere ai fi avut , nimic din bogăția materială , nu ar fi putut să te ajute ca să depășești această dramă ( cred că dovadă este tocmai această dificilă perioadă prin care treci). Poate nu remarci lucrul acesta , dar , pare-se că NU prin operații ai șanse să te vindeci , ci poate doar să prelungești încă puțin viața , și-așa grea , pe care o duci.NU SUNT EU în măsură să-ți judec trecutul ( care aparțin divinului și nu ție ) prezentul ( singurul care îți aparține cu adevărat ) și viitorul ( cel pe care nu-l vei avea - reține , nu vei avea viitorul , nu în sensul decesului , ci în sensul continuării vieții ) Te rog un lucru , simplu : lasă trecutul , lasă viitorul , și concentrează-te pe prezent , repet : concetrează-te pe prezent , aici , acum , cu bune sau rele , este tot ce poți avea vreodată. Dacă continui să regreți trecutul , dacă vei continua să te proiectezi în viitor (bine sau rău ) , atunci te vei pierde ,fie prin degradarea trupului în timp , fie prin moartea lui. TU nu ești TRECUT și nici VIITOR , tu ești PREZENT . Minunile au loc în PREZENT , nu în VIITOR , niciodată n-au avut loc în viitor . Ei bine , în prezent ai totul : ai analiza vieții , ai analiza gândurilor tale , ai liberul arbitru de-a fi un om pozitiv sau negativ. Alege !

    Te-am adăugat în lista de messenger. Putem vorbi lucruri care te vor ajuta. Ai grijă de tine și de Sufletul tău , omule !

    RăspundețiȘtergere