Translate

miercuri, 2 ianuarie 2013

Perspective 2013

Un An Nou, aceleasi sperante, dorinte. Din 2009 incoace, imi doresc un an mult mai bun decat precedentul, spunand ca anul ce a trecut a fost ultimul cu mine paralizata, tumora recidivata. Au trecut 4 ani, in care cea mai arzatoare dorinta a mea nu s-a implinit. 2012, a fost un an negru, aproape ca 2009, cand am descoperit boala. Tumora a recidivat de doua ori, paralizia persista inca, asa ca nici acest Revelion nu a facut exceptie. Acum, dupa 4 ani, dorinta vindecarii complete este si mai arzatoare. De fapt eu am uitat sa mai doresc si altceva pentru mine. Intru in noul an cu speranta ca vom strange cei 25 000 euro necesari celei de-a 5-a operatie. Operatie in care imi pun toate sperantele, si pe care o astept cu nerabdare. Tot am mentionat pana acum cuvantul Speranta, dar nu stiu daca pana la urma este cuvantul corect pentru ca cred ,ca am uitat a mai sper e mult zis ,sper. In mod cert astept o minune, minunea vindecarii. Toti acesti 4 ani nu au fost decat o asteptare continua, care sper ca nu o sa se prelungeasca toata viata, dar cateodata refuz sa cred k recuperarea nu va veni niciodata si spun gata asta este ultimul an in care mai sunt asa. Inaintea sarbatorilor de iarna ii spun mamei. Te chinui tu acum sa prepari totul singura, dar mai ai “putintica rabdare”, ca la anul o sa fiu bine si o sa te ajut. „ Dezinertizarea trupului meu, ar fii primul pas efectuat catre incetarea eruptiei tumorii, dar bici una nici alta nu s-a adeverit pana acum, si de aceea tind sa cred k daca nici acum dupa operatia pe care mai trebuie sa o efectuez nu o sa ma vindec complet nici nu o sa ma mai recuperez vreodata. Pariez totul pe o carte, o carte ce sper sa ma trezeasca din coma existentiala a ultimilor 4 ani. Nu am strans pana acum, decat 10 000 euro, adica nici jumatate din suma. in ciuda mediatizarilor de pe Antena1 ai Antena3, pentru ca nu a fost perioada propice. Inainte de Craciun, cat si a doua zi au fost bancile inchise, iar cand s-au deschise, apoi Revelionul si aceiasi situatie, iar la cateva zile dupa, probabil omul a uitat. Oricum puterea financiara a populatiei este vadit scazuta fata de 2009, cand colegii mei au inceput Campania de strangere de fonduri pentru a ma trimite in Turcia. Dupa criza economica, din acesti ani, omul de rand a devenit mai sarac, iar cei bogati, mult mai bogati, dar asa cum am mai spus, cei care se incumeta sa rupa din putinul lor, sunt oamenii simpli, aproape la limita subzistentei, demni de toata lauda ca au putut vira cate 100 RON in cont. Putin cate putin, fulg cu fulg se face stratul de zapada consistent. Daca la inceputul campaniei eram foarte entuziasmata ca vom putea ajunge la spital cat de curand, acum chiar imi fac mari probleme ca nu voi putea strange inca 15 000 euro, daca al meu caz va fi dat uitarii. Din pacate cei care ar fi trebuit sa vada nu au vazut, sau mai bine zis nu au vrut sa vada. Ma simt legata de maini si de picioare, iar eu trebuie sa ma operez urgent. 

 Cont BRD RON: RO43BRDE230SV25479242300 EUR: RO39BRDE230SV25479322300 USD: RO35BRDE230SV25479402300 • Titular cont: Aron Alexandra – Daniela , BRD filiala Slobozia.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu